VÝMĚNA a VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ


Každé zboží zakoupené na našem eshopu lze vyměnit. Samozřejmě nenošený a nepoužitý (i první praní se počítá jako použití – kromě toho naše výrobky není nutné před prvním oblečením prát – jsou totiž vyrobeny v hygienických podmínkách, lokálně a neprocestovaly půl světa v lodním kontaineru).




Výměna zboží je možná do 90 dnů od převzetí zboží. Vánoční akce: v době svátků, všechny objednávky uskutečněné od 1. listopadu do konce roku, je možné vyměnit do konce února následujícího roku.


K vrácenému zboží na výměnu se přikládá průvodní dopis (vzor lze stáhnout ZDE nebo z našich OP nebo stačí ručně vypsat). V průvodním dopise je třeba uvést číslo objednávky a zboží, které požadujete k výměně. Zaslání zboží platí zákazník, zaslání vyměněného zboží platí naše firma.


Poznámka: Při výměně zboží si můžete doobjednat další produkty a neplatíte poštovné. Podmínkou je doplacení za novou objednávku alespoň 8 eur. Pokud je zboží pro výměnu menší hodnoty než vrácené zboží, přičte se k němu poštovné a rozdíl kupní částky bude vrácen na účet kupujícího. Číslo bankovního účtu se vypisuje v průvodním dopise.


STÁHNOUT : průvodní dopis na výměnu zboží.pdf 




VRÁCENÍ ZBOŽÍ (bez udání důvodu)


Vrácení zboží/ odstoupení od smlouvy je do 30 dnů od převzetí zboží.


Zboží pošlete spolu s formulářem na adresu firmy : NIKA INTIMA, s.r.o., Rázusova 5, Vranov nad Topľou 09301


Formulář na odstoupení od smlouvy má obsahovat:


- jméno a příjmení


- adresu


- číslo objednávky


- číslo účtu (na vrácení částky)


STÁHNOUT : formular vrácení zboží odstoupení od smlouvy.pdf




REKLAMACE


Reklamace našich výrobků jsou vzácné. ale kdyby to bylo nevyhnutelné, tak tady je postup.


Reklamované zboží pošlete spolu s reklamačním dopisem na adresu firmy: NIKA INTIMA, s.r.o., Rázusova 5, Vranov nad Topľou 09301


STÁHNOUT: reklamační list.pdf


Zboží má záruku 24 měsíců. Záruka je platná na vše kromě běžného opotřebování, jak je definováno v Občanském zákoníku.


Reklamace se řeší do 30 dnů. Způsob řešení reklamace je v tomto pořadí: oprava, výměna, sleva, vrácení peněz (pokud preferujete jako řešení slevu na zboží, dejte nám vědět předem).


Uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni :)


STÁHNOUT:


: sprievodny list na výmenu tovaru.pdf

: reklamacny list.pdf